עובדת ה"דיוטי פרי" נקמה את פיטוריה, וגנבה מאות מוצרים

    ישראל פריי No Comments on עובדת ה"דיוטי פרי" נקמה את פיטוריה, וגנבה מאות מוצרים

    בודקי המכס עקבו אחרי עובדת שעוררה את חשדם, וגילו ברכבה "אוצר" של מוצרי יוקרה מהדיוטי פרי • בחקירתה טענה: ביקשתי לנקום את פיטוריי ולחלק את המוצרים

    צילום: Anna Kaplan/ Flash90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קרטוני סיגריות, מוצרי טואלטיקה ובשמים בשווי כ – 50,000 ש"ח, נתפסו ביום חמישי האחרון ברכבה של עובדת בחנות הדיוטי פרי שניצלה את אישורי הכניסה שלה ואת גישתה לשטחים המוגבלים בנמל. בחקירתה אמרה כי ביקשה לנקום במנכ"ל חברת ג'יימס ריצ'רדסון, בשל העברתה מתפקידה.

    העובדת נצפתה בשטח האווירי, כשהיא מכניסה את המוצרים לרכבה. בעקבות כך, עוכבה על ידי בודקי המכס והמוצרים נתפסו. בחקירתה ע"י חוקרי יס"מ (סמים ומכס) נתב"ג, טענה כי היא עובדת מזה כ- 30 שנה בחברת ג'יימס ריצ'רדסון והיא הוציאה את המוצרים ללא היתר, בכוונה להבריחם ולחלקם כנקמה במנכ"ל חברת ג'יימס ריצ'רדסון בשל העברתה מתפקידה בחברה.

    בתוך תא המטען של רכבה נמצאו 73 קרטוני סיגריות, בשמים, מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה רבים בשווי שוק כולל של יותר מ- 50,000 ₪. עובדת הדיוטי פרי הודתה כי קודם ניסיון הברחה זה, הבריחה מוצרים בפעמים נוספות וחילקה אותם לשכנים. בחיפוש בביתה של העובדת נמצאו עשרות מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה נוספים.



    0 תגובות